29 april 2005 – Dag 2: Miami-Palm Beach

Vandaag al om 03.00 uur ’s nachts wakker. Voor ons gevoel is het eigenlijk 09.00 uur in de ochtend. Als het eindelijk licht wordt, zitten de kids naar het verkeer en de opstijgende vliegtuigen te kijken. Na het ontbijt op de bovenste verdieping (prachtig uitzicht) vertrokken we met een taxi naar Cruise America om onze camper op te halen. Na een kleine omweg en 50 dollar lichter, krijgen we uitleg op de camper. Rond 10.00 uur vertrokken we richting Palm Beach. Timo was helemaal gelukkig met “ons huisje op wielen”. Hij ging meteen aan tafel zitten spelen. Onderweg, in Ft. Lauderdale, gestopt om boodschappen te doen en toen meteen in de camper maar even een broodje gegeten.

Op de I95 werd het wel erg druk. Daarom ginen we eraf en volgden tot de A1 en de A1a die helemaal langs de kust loopt. Vanaf Boca Raton werd de buurt steeds chiquer. Grote kasten van huizen, privé jachten, privé stranden etc. Bij Palm Beach nog even op het strand geweest en schelpen gezocht.

Om 17.45 uur kwamen we aan op de KOA camping Lion Club Safari. Deze ligt tegen een safaripark aan . Timo, Stijn en Corné hebben nog even gezwommen. ’s Avonds broodjes met gebakken ei gegeten. Om ongeveer 20.30 uur sliepen de kids en wij niet veel later.